Rozdział 5

         Sakura porozmawiała sobie chwilę z Itachim w swoim pokoju i wyszła z niego, gdyż  musiała się skierować w stronę pokoju brata. Powód- zwichnięcie ręki, a jako iż była jego ukochaną siostrzyczką musiała się nim porządnie zaopiekować. W celu zemsty wymyśliła plan. Jaki? Dowiecie się za chwilę.
         Zapukała delikatnie do jego drzwi i po chwili usłyszała donośne 'wejść'. Oczywiście weszła ze sztucznym uśmiechem. Zamknęła drzwi i zwinnym ruchem wskoczyła na brata. Oczywiście ten syknął z bólu, a na jego twarzy pojawił się grymas.
- Złaś ze mnie!- krzyknął rudowłosy.
- Dobrze, dobrze bobrze...- powiedziała spokojnie.
- Nie jestem bobrem!- krzyknął zły.
- No nie wiem nie wiem kurduplu...- powiedziała dziwnie spokojnie. Spojrzał na nią z chęcią mordu. Dziewczyna tylko zaczęła machać rękami i po chwili zeszła z Sasoriego.- Mama kazała mi się tobą zaopiekować.
- Tsa...Ale ja nie jestem małym dzieckiem.- odpowiedział jej zdenerwowany rozkazami mamy, a właściwie Sakura zrobiła pierwszy raz coś o co matka ją prosiła.- Dlaczego się zgodziłaś?
- A jakoś tak... Kochany braciszku...- powiedziała uśmiechając się cwaniacko. Spojrzeli sobie w oczy po czym zaczęli się niepohamowanie śmiać, czego skutkiem był dość głośny huk tłuczonego się szła. Oczywiście Sasori jako iż jest współlokatorem Ryusakiego został zmuszony przez siostrę do posprzątania szklanki. Ten zrobił to, lecz nie obeszło się bez poślizgu i upadku na dyłek, czego skutkiem było mokre miejsce w tamtych okolicach. Różowo włosa zaczęła się niepohamowanie śmiać.
- Ha, ha, ha.-powiedział sarkastycznie śmiać.- Śmieszne, że nie wie. Pomóż mi...
- Dobra, dobra...- powiedziała podając mu prawą ręką. Spojrzał na nią jak na idiotkę. Cóż nie da się nie powiedzieć, że jego mina w ogóle nie była zabawna, bo była całkowicie zabawna! Podała mu drugą rękę i w końcu pomogła mu wstać. Na własnych nogach podszedł do kanapy i załączył swoja ulubioną bajkę 'Bob Budowniczy'. Haruno uderzyła się natomiast mocno w czoło.
- Ej ty Bob ślepy kurwa jesteś?!- krzyknął rudy- Nie wiem czy zauważyłeś, ale dupę ci kurwa widać ! Ja pierdole!
          Sakura pokiwała głową i wyszła z pomieszczenia. Była załamana, że ma takiego brata, który raczej nic nie rozumie. Normalka. Wy też zapewne tak macie. Skierowała się w stronę swojego pokoju, lecz zanim tam doszła zderzyła się z Sasuke i Toshiro. Przełknęła głośno ślinę i przeraziła się.
- T-Tak?- zapytała. Zrobiła krok do tyłu i zacisnęła pięści.
- Cóż Ino powiedziała mi, że ją przezwałaś...- powiedział spokojnie czarnowłosy.
- Ja ją przezwałam?!- krzyknęła zła.
- No tak.- odpowiedział spokojnie.
- No to wracaj tam skąd przybyłeś...- powiedziała pokazując mu język.
- Masz problem?!- krzyknął Toshiro przybliżając się do niej bliżej.
- Hai.- odpowiedziała- Od teraz nie dam wam się... Przyrzekam...-powiedziała spokojnie.- Już nigdy mnie nie skrzywdzisz jak i żadnej innej dziewczyny! Ty tępy gnojku! Możesz sobie zabrać Ino, ale od innych dziewczyn trzymaj się z dala!
- Tsa...- powiedział dziwnie spokojnie- A, bo co mi zrobisz?- zapytał i uniósł delikatnie swoje brwi.
- Odejdź...-powiedział spokojnie siwowłosy zwracając na siebie uwagę.
- A, bo co mi zrobisz?- zapytał Himura. Obaj spojrzeli sobie w oczy. Nienawidzili się. Było to widać na kilka kilometrów. Uchiha i jego kolega prychnęli i po chwili odeszli.
- Uf...- powiedział Hidan- A już się bałem, że będę musiał z nimi walczyć...
- Ale nikt ci nie kazał...-powiedziała spokojnie Sakura.- Arigato.
Ryusakiemu zrobiło się ciepło na sercu. Pocałował ją delikatnie w policzek i uśmiechnął się.
- Pa.-powiedział spokojnie i zostawił ją w osłupieniu.
- Pa...- odpowiedziała, kiedy go już nie było na horyzoncie. Dotknęła policzka, po czym wzięła swoją teczkę i weszła do pokoju.
           Zrezygnowana usłyszała jęki. Westchnęła cicho i przeszła obok pokoju Hinaty.
- Tylko nie uprawiajcie seksu, bo mnie głowa boli...- powiedziała głośno.
- Hai!- odpowiedziały jej dwa głosy. Po chwili z jej pokoju wyszła granatowowłosa i blondyn byli uśmiechnięci od ucha do ucha.
- Co się stało?- zapytała biało oka.
- A nic takiego..-powiedziała beznamiętnie- Spotkałam po drodze Sasuke i Toshiro.
- I dlaczego nam kurwa nic nie powiedziałaś?!- krzyknął wściekły blondyn.
- Mam swoje powody...- odpowiedziała uśmiechając się sztucznie- Ale teraz dajcie mi się położyć.
- Ok.- odpowiedzieli chórem.
- To my pójdziemy do mnie!- krzyknął niebieskooki ciągnąc za sobą dziewczynę.
- Nie wiem, kiedy wrócę!-krzyknęła Hinata.
- Ok.-odpowiedziała jej Haruno. Rzuciła tylko poduszką w drzwi i zaczęła rozmyślać.
~~~ Sakura ~~~
          Dlaczego tylko ja muszę być tak nieszczęśliwa. Nie wiem... Ale ja chyba wciąż kocham Sasuke. Jak wtedy poczułam jego oddech na szyi... Cóż było to słodkie, ale oczywiście Naruto i Hinaa musieli wszystko zepsuć. Jejku ja go tak kocham ;___; A w dodatku zrobiłam chyba jakieś nadzieje dla Hidana.  Dlaczego akurat on mnie musiał pocałować w policzek. Choć nie ukryję, że było to słodkie... Ale... Co ja kurwa wygaduję?! Hidan to tylko przyjaciel, a Sasuke to...  GNOJEK! Nie mogę o tym zapomnieć... Ale to było... Sakura jesteś wielką idiotką myśląc, że Uchiha chciał Cię zgwałcić. 
           Nagle w pokoju rozległo się pukanie. Usiadłam na brzegu łóżka. Odpędziłam wszystkie myśli i powiedziałam 'wejść'. Do pomieszczenia wszedł Itachi.
- Co ty?- zapytałam zdezorientowana. 
- Można?- zapytał. 
- Jasne wchodź...- powiedziałam.- Co Cię do mnie sprowadza? 
- Mam nowinę!- krzyknął.
- Jaką?- zapytałam. 
- Nagrałem jak Sasuke śpiewa pod prysznicem...- powiedział śmiejąc się po podłodze. 
- Pokaż!-krzyknęłam. Wyciągnął w moją stronę swój telefon. Kiedy film się zaczął zarumieniłam się, ponieważ było pokazane jak Sasuke sika. 
- Eeee Itachi?- zapytałam. 
- A to nie ten!-krzyknął i nerwowo zaczął przyciskać różne klawisze na telefonie.- No to ten. 
Na początku tego filmiku także się zarumieniłam, gdyż było pokazane jak Uchiha się rozbiera. Po chwili wszedł pod prysznic i zaczął śpiewać. Strasznie fałszował! Strasznie! Musiałam nawet zamknąć uszy, lecz kiedy film się skończył zaczęliśmy się nie pohamowanie śmiać.
- Kiedy ty to zrobiłeś?!- krzyknęłam trzymając się za brzuch. 
- Dzisiaj rano...- powiedział spokojnie.- Muszą mu teraz w łazience nowe szyby wkładać haha !!
- LoL o.O- powiedziałam załamana- I ja z takim debilem chodziłam?! Załamana jestem... =.=
- Ja też bym był ;-p Kto by nie był.- powiedział i uśmiechnął się do mnie. Pogadaliśmy jeszcze trochę, a na koniec pogawędki kolejny facet dał mi buziaka. 
- Nie ma tak.- powiedziałam odpychając go. Zrobił minę szczeniaka- To nie je takie Ajnfach! 
- Tsa.- odpowiedział i wyszedł machając ręką na pożegnanie. 
- Pa. ;**

No to mamy nowy rozdział ;p zapraszam do czytania ;p <333 A no i już 1000 wejść i 11 obserwatorów *____* Kocham was *w*

6 komentarzy:

  1. W końcu dodałaś ! Świetny ! I ten filmik Sasuke haha ! Zapraszam do mnie !

    sakura-in-her-dream-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam już wczoraj, ale nie miałam siły komentować. Z pisaniem idzie Ci coraz lepiej, już nie jest to wszystko takie pogmatwane, więc można się połapać o co chodzi.
    Co do rozdziału... Nie lubię tego gbura Sasuke... Właściwie trochę dziwne, że Sakurę wszyscy tak nagle całują w policzek. I ten filmik.. No cóż, zwykle nie nagrywa się swojego rodzeństwa jak sika czy się myje O.o
    No i Sasek fałszuje... Cóż to nowość bo jeszcze o niczym takim nie przeczytałam xD
    Pozdrawiam! ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam po odbiór szablonu w notce 106: krytyczna-biel.blogspot.com
    Przepraszam, Że tak późno.
    Pozdrawiam, Kimi-san

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe ten filmik z Sasuke był przezabawny xD I jeszcze to fałszowanie haha xD A w dodatku Sakura w końcu postawiła się temu debilowi Sasuke ;p Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. No filmik mistrzowski xD też tak kiedyś zrobię XDDD
    Piszesz coraz lepiej. Już się nie gubię w tekście, więc tutaj masz duży plus xd
    Nie wiem czy są jakieś błędy...nie zwróciłam uwagi.
    Sakura w centrum zainteresowania? Taka popularna trochę się stała wszyscy tylko całusy,buziaki i miłe słówka. Nie lubię Sakury, dlatego trochę mnie to irytuje xD
    Nie no notka napisana bardzo fajnie ;D
    Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hilmik był taki zajebisty xDDD Jak ty to zrobiłaś u jak ty to wymyśliłaś? Kobitko... Heh. No nic.

    OdpowiedzUsuń